jhagman

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Jhagman - 16 maj 2014 08:28

Idag blir det att åka och kolla på Maistro när han visas på 3-årstest av Lundén familjen. Ska bli sjuktkul att se hur kan utvecklats i gång och speciellt hur hans hoppteknik är.  


Bebis Maistro typ 2-3 dagar gammal

 


Maistro 2011

E:Cyrano de Bergerac

UE: Corrade VL


Välkommen hit!


Kul att du hittat hit! Jag heter Julia och min blogg handlar om mig och min häst May Miro-09.

Länkar

May Miro -09

May Miro aka "Lillan" är ett litet sto på 163 cm född 2009. Jag började känna Lillan där jag var medryttare på henne våren 2013. Hösten 2013 bestämdes det att jag skulle ha henne på foder tills jag kunde köpa henne vilket jag gjorde vintern 2016. 

Lillan är efter dressyr hingsten Roosevenlt men hon har kapacitet för hoppningen och riktigt bra scoop så det är hoppning vi främst rider. Det ska bli dressyr i framtiden också. Hon är en energisk liten häst men hon gör alltid sitt bästa och vill lära sig/göra rätt. Bästa lilla hästen!

Sök i bloggen

Kategorier

Om mig


Ovido - Quiz & Flashcards